Góry Krucze: Sępia Góra, Polska Góra, Bógdał

dodano: 01-11-2016

14 pażdziernika 2016 roku ponownie wyruszyliśmy z Franciszkiem na szlak w Górach Kruczych - tego dnia nasz plan zakładał zdobycie trzech szczytów o nazwach: Sępia Góra, Polska Góra, Bógdał.

Samochodem dojechaliśmy do granicy lasu w okolicach Kruczej Skały - dalej już nie wolno (zresztą nasze auto nie jest za bardzo terenowe, więc i tak raczej nie dojechalibyśmy dalej). Następnie poszliśmy prosto na szczyt Sępiej Góry (740 m n.p.m.). Trzeba przyznać, że zbocza tej góry miejscami są naprawdę bardzo strome. Natomiast sam szczyt tak dokładnie porośnięty jest lasem, że widać tam tylko las ...

Po zejściu z Sępiej Góry udaliśmy się w kierunku Polskiej Góry (792 m n.p.m.), przy czym tym razem zrezygnowaliśmy z wędrówki "na przełaj" a wybraliśmy nieco dłuższą wędórwkę leśnymi drogami. Przy dobrej pogodzie z tego szczytu można zobaczyć już nieco ładnych widoków okolicy.

Również na kolejny szczyt Bógdał (747 m n.p.m.) wędrowaliśmy leśnymi drogami - faktycznie trzeba było sporo nadłożyć, ale w linii prostej byłoby o wiele bardziej stromo. Zdjęcia poanoramiczne z jednej strony przedstawiają polanę pod szczytem a z drugiej strony sam wierzchołek góry ...

Na koniec jeszcze zapis trasy wycieczki z plików gpx.